Haaluu...

My photo
i am mixed with jawa plus melayu and i am proud to be a daughter of my mummy jutawan aka Wak Roza..

Thursday, August 15, 2013

Fear of my own heart

http://www.youtube.com/watch?v=Dve8jROmdBY&feature=youtube_gdata_player

Wednesday, August 14, 2013

Aidilfitri

P/s : sbb pos cmtu..nmpk kuwus i..wiwiwi..

Friday, August 2, 2013

Duit raya

P/s : x raya lagi..tp dah dapat dui raya plak..wiwiwiwi..

Saturday, July 20, 2013

Ramadhan

P/s : megi pon jadi sedap bulan pose ni kan..mkn dua bungkus laktu..hepi fasting uols

Monday, June 17, 2013

jodoh

p/s : “Jika ditakdirkan dia adalah jodoh yang terbaik buatku, mudahkanlah urusanku untuk bertemu jodoh dengannya.. jika ditakdirkan dia bukan jodoh terbaik buatku, padamkanlah perasaan ini dan jauhkanlah aku daripadanya


Wednesday, May 22, 2013

Cahaya kesempurnaan

P/s : hati bukan untuk di miliki
         Tapi untuk dicinta dan mecintai
         Kurelakan jiwaku pada mu

Thursday, May 16, 2013

William corner petaling jaya

P/s : portion mmg banyak dan harga pon mencarut

Makan

P/s : mkn kt port klang..xsedap..ana ikan bakar lg sedap

Sunday, May 12, 2013

Air durian belanda

P/s : ny new febret drink

Friday, April 19, 2013

Suddenly

Teringat my baby..deep in my heart..crying like hell..

Thursday, March 21, 2013

Nasi kukus ayam dara

P/s : org kelantan y buat..sambal pedas pon rasa manis..tp nasi ni mmg sedap .

Diet

P/s : lumch mkn bende alah ni je..klas x?

Tuesday, March 5, 2013

Almari bujang

P/s : selama ni time kat asrama je ade almari sendiri.kt umah kak roza nan hado lemari sendiri.kongsi ha almari.ni kt rumah bujang baru la merasa lemari bujang sendiri.lemari plastik pon jadi lah..xserabut blk i dah..

Tuesday, February 19, 2013

CNY

P/s : dis time cny i dpt angpau dari bos2 di opis..untung la..

Saturday, February 16, 2013

Yes i am

Watch "Rita Ora - Young, Single & Sexy" on YouTube

Saturday, February 9, 2013

Kurus

P/s : muka je y dah kurus..hish

Sunday, February 3, 2013

Kepsi baru

P/s : pedas oi..xsedap lak tu..1st time mkn ayam x abes licin.huh!

Tuesday, January 15, 2013

Ubat kurus

P/s : nk kurus punye pasal ubat besar2 pon sanggup telan..

Kaki bengkak

P/s : main badminton x semenggah mane..tp kaki terseliuh sakit nya omai omai omai

Sunday, January 6, 2013

Seoul garden

P/s : 1st time makan.makan with acom.daging marinated with terayaki sos sedap..

Thursday, January 3, 2013

2013

P/s : azam xde azam..just face the future with full of excitement n wondering..

Published with Blogger-droid v2.0.9