Haaluu...

My photo
i am mixed with jawa plus melayu and i am proud to be a daughter of my mummy jutawan aka Wak Roza..

Tuesday, February 21, 2012

taman kelip2


selama2 i menjadi orang kuala selangor..last nite was the 1st time i pegi taman kelip2..tu pon sebab mummy i n adik kecik i ade buat bbq dengan kawan2 yang laen kat sane..i datang pas maghrib so xde ikut bbq..depa2 bbq before maghrib..i sampai2 je dah trus nek sampan..dan sangat la gayat..time tu air tengah pasang..


nak tengok kelip2 x free ye..kene bayo rm10 pe ride

ni gambor tiket nye(i pegi malam tadi adelah free)

ni view dari jeti die

ni la kelip2 tu

tukang dayung sampan tu cakap..kelip2 jantan lagi terang cahaya die..kelip2 ni berkelip 3 time per second

nek sampan tu tak de la lama sangat dalam 15 to 20 minit dah nek atas jeti dah..kelip2 ni die menyala samapi kol 10 je..pastu die tido..tu ape yang tukang dayung samapan tu cakap..lagi pon tAman kelip2 ni pon bukak sampai kol10 jek..kelip2 pon tau tido ok!!

p/s : best la dok umah mummy ni..ape pon free..ahahahahahaha..

0 comments: