Haaluu...

My photo
i am mixed with jawa plus melayu and i am proud to be a daughter of my mummy jutawan aka Wak Roza..

Wednesday, December 21, 2011

which one is important???

ISLAM or race..

i choose ISLAM

Thursday, December 15, 2011

ALLAH sayang i

ALLAH tu masih ingat pada saya sebab tu saya sakit..

saya sakit sebab ALLAH sayang saya..
jadi saya kene la selalu ignat ALLAH..

Friday, December 9, 2011

mummy

tq mummy doakan i hari2..i pon akan usaha jugak..

mummy i yang kat belakang tu..

Wednesday, December 7, 2011

ustazah to be..

blom kompem ape pon..tapi tu kan doa..so moga2 dengan izin ALLAH..i dapat jadi ustazah..


untuk pengetahuan you all..selasa depan i ade intervie jqaf..jadi doakan i semoga dapat menjadi seorang ustazah yang banyak memberi manfaat kepada anak murid nye..cing~~~


Friday, December 2, 2011

video sangat menyentuh kalbu



"bila kita jd seorang pensyarah sama mcm guru, guru yg biasa hanya memberitahu, guru yg bagus memberi keterangan, guru yg hebat beri inspirasi sbb itu sebagai pensyarah bila kita nak mengajar anak murid kita nak tentukan bahawa kita mengajar bukan nak tunjuk kita pandai, kita mengajar utk kesan pd pelajar. jd bila kita buat sesuatu apa kerja, kita buat sesuatu bkn nak tunjuk hebat ttp ingin memberi manfaat itulah rahsia dlm gagah" prof dr muhaya hj mohamad.


"bila makanan rohani tinggi, x perlu makanan emosi"

"jika kita bersandar pada tiang, kita akan takut tiang itu jatuh. tpi jika kita bersandar pada Allah, Allah itu sentiasa ada"

p/s..video ni sangat menyentuh kalbu..doktor ni..sangat2 bagus..masyaallah..cita2 dia nak meninggal hari jumaat bulan puasa..kite punye cita???

Thursday, December 1, 2011

juruteknik

dulu i study history..bile keje plak i jadi juruteknik..ahahahaha..pelik kan..rejeki nama nye..and i sangat love dis kind of job..pening bile keje banyak je..xde keje boley men game..fesbuking..blogging gitu..ahahaha..pegi keje pon macam pg jalan aje..gitu..


i keje buat report..report pasal line yang korang pakai sekarang ni..macam digi,maxis,celcom..i tak pon pegi site..tapi dapat keje jadi juruteknik..nak lagi sedap.. assistant engineer gitu..wahahahah..