Haaluu...

My photo
i am mixed with jawa plus melayu and i am proud to be a daughter of my mummy jutawan aka Wak Roza..

Monday, October 3, 2011

pasport

siang tadi buat pasport kat wangsa maju..lama thok tunggu nye..naek pening2 kepala gitu..siap begadoh2 on fone lagi..kompem orang sebelah tadi tu geleng2 kepala dengar i gadoh..punya la i bercakap macam mesin gun je butir2 perkataan yang terkeluar...haha..tula hobi i buat masa ni suka bergadoh2 on fone gitu..bahagia sangat thok..


alkisah..i telah di arahkan mummy jutawan i untuk membuat pasport kerana lepas raya haji ini..kami akan pergi ke bandung..shuping..yeay2..jika dizinkan tuhan..maka akan sampai la kami anak beranak ke sana dengan tujuan mau membeli belah..hihihi..nak bawak juta2an rupiah la..wah2..sangat kayo i nanti ade juta2 lagi tu..kau ado..!!!

jadi sape2 mau mengirim boleh la tinggal kan pesanan..sekali dengan duit..khas untuk sanak sudara je..y tiada pertalian darah x boleh bagi pesanan..sekian..

kat sini la tempat i buat paspot..pegi dengan opismate..mengulor lepas balik dari opis vendor gitu..nakal kan we all..pas bayor semua duit..kene tunggu 1 jam..we all pekena la nasi kukus kat depan sikit..sedap la jugak..boley tahan,..dah lama x makan nasi kukus ayam dara..nak tambah tapi teringat kan angka y lagi 2kilo je nak jadi 8..haish..tobat nasoha i jadi nye..

0 comments: