Haaluu...

My photo
i am mixed with jawa plus melayu and i am proud to be a daughter of my mummy jutawan aka Wak Roza..

Wednesday, February 3, 2010

sebelom tido..

i gi jalan2 dari blog ke blog..klik2 bagi duit..klik2 cari ilmu..klik2 stok gelak2 bagi hilang boring dok sorang dalam bilik nih..
MyEm0.Com

hari ni punye hasil exploration..hoho..banyak btol i jumpe blog kontes..terus je bookmark..kunun2 mane la tau nak join ke..
MyEm0.Com

tapi rase nye..cukup la dulu kontes2 yang i da join sebelom ni..kang join2 banyak..xtermenang plak..kan2..
MyEm0.Com

so kat sini ade beberape list kontes..pade sape yang nak join..sila klik pada nama kontes itu ye..pastu..kalo terasa nak join..sila war2 kan link i sebagai referer..yela..tolong2 promote blog i..jasa uols dikenang..
MyEm0.Com

ni pon i kire promote gak la blog yang anjurkan kontes tu..disamping itu..i tolong jugak uols2 yang addict nak join2 kontes kat blog2..huhu..

senarai kontes2 :
1)contest serlahkan dirimu
2)mietos luckydraw 2010
3)snap via mirror contest
4)trendy shawl contest
5)contest love story

sila klik pada tajuk2 kontes berkenaan untuk makluman lanjut..

ape lagi..pi la join kontes2 tu..mane la tau..uols menang..i xmintak hadiah yang uols menang tu pon..jangan risau ye..i tolong2 sesama kawan2 blogger..promote2..asah skill jadi promoter i nih..hoho..
MyEm0.Com

my own view..sejak join dunia blogger..i xterasa sunyi lagi di bilik..xde la mati kutu..sampai game kat fb pon x telayan tau..tapi..hazab nye..study i terganggu..jangan tiru macam i ye uols..i budak pandai..xpe kalo buat cam gini..ngeh2..
MyEm0.Com

1 comments:

-aTie- said...

rajinnye juin kontes..hehehe

Khaizarien Blog @ atie