Haaluu...

My photo
i am mixed with jawa plus melayu and i am proud to be a daughter of my mummy jutawan aka Wak Roza..

Saturday, January 30, 2010

hari ni sedih..

sedih..bile i tegor2..die boley plak nak cakap2 camtu kan..tolong la hormat i sebagai orang yang lebih tua dari kamu itu..

i tegor bukan nye i suka2 je nak marah atau nak jadi mak tiri ok!!..kalo i bebel pon..diam je..xyah lawan2 balik..buat jela kerja tu..ni x..da 10 kali jerit pon xbuat jugak..pastu tau hangin plak kalo orang bebel kat die..

kalo uols la..tengok barang orang tu bersepah kat umah..pastu biar je..sampai orang nak jerit2 baru nak kemas..itu pon jeritan yang ke10 baru nk buat..geram x??

da la awk tu pompuan..da besa anak dara..sebok plak nak becinta2..i dulu time umo die..xpenah pon becinta lagi k..da masuk matrik baru becinta..pastu xpandai2 lagi nak mengemas..kamu ingat i ni orang gaji kamu..no way!!mummy xpenah pon ajo sepah2 kan barang k..kalo barang sendiri tau2 la nak kemas..da hilang sebok cari tanye2 orang..nyampah tau..

pastu ko nak marah2 plak i xkasi guna berokben kan..pastu cakap mummy bayo tok semua orang..hey..ples la..sape yang mintak..tu la tuan die k..ko pon guna sebab nak bukak myspace je..xde pekdah betol..pastu sembang ntah pape ntah..pless la..kamu tu budak bawah umor ye..ingat itu..

ade kamu penah nampak stokin i berterabor kat depan rumah..ade kamu penah nampah seluar bentuk 8 kat bilik mummy..tolong la..behave la sebagai anak dara..i pon malas2 mandi..xde la rupenye cam orang xmandi k..

jangan harap la i nak beli kan kamu beger prosperity Mcd yang kamu mintak2..pegi la beli sendiri..

tetibe rase..kamu yang lagi satu itu..lebih manner dari kaum yang lagi satu ini..walaupon mulut kamu yang lagi satu itu sangat la lazer..tapi kamu xmelawan bile i bebel..argh..i xmo bias..maybe sebab yang lagi satu itu lelaki..so i xde nak terasa pape sangat..tapi kamu yang satu ini..adalah perempuan..jadi..ape yang i buat semua ni..bukan nak paksa2 kamu ye..tapi nak ajar kamu..maybe cara nye agak keterlauan..kuat membebel..tapi da name nye pompuan kan..lumrah..

oh sedihnye..mengalir2 air mate ni..sedih bile orang xhormat kite..

my own view..i bukan ape..i sayang kamu2 semua..tapi tolong la..hormat i sebagai akak ye..i pon ade gak lawan2 bebel ngan mummy..tapi i mintak maaf balik k..kamu ade buat camtu..??bagitau kat A.J..i yang kene marah balik..i nangis sorang2 je kat bilik ni..

MySpace

4 comments:

Farid Fernandez said...

:)

Mr. Cuz said...

wah..marah sangat ni..sabo yer kak..kalau dia tu budak lagi mmg la perangai dia macam tu..lagi dilarang lagi di buatnya..kita tegur la 2 3 kali..kalau dia tak nak buat kita buat dia rasa bersalah..err yang ni tak tau nak terangkan so cari la cara nak buat dia rasa bersalah dengan kamu yer..hehe just my 2 cent..

ACIT said...

tq Mr.Cuz..budak itu sudah berumur 16tahun..sudah besar ma..duduk asrama lagi tu..kat sekola je rajin..geram2..

amirulhazwan said...

apeka.