Haaluu...

My photo
i am mixed with jawa plus melayu and i am proud to be a daughter of my mummy jutawan aka Wak Roza..

Thursday, December 10, 2009

overdose..

ape akan terjadi if uols temakan ubat darah tinggi granny uols for 3 days..huhu..masuk hari ke2..bagi sape2 y da xtahan..hidung uols akan beleding..btol ni..xtipu..

dan if uols still did not realized dat uols tgh mkn ubt itu..uols konpem2 la akn terus mkn ubt tu kan..so bile masuk hari ke3..kepala uols akan semakin pening..pening tahap da xleh tahan da nih..end up nye..hidung uols akan bleding again..the blood dat come out tu maybe akan kluar dlm kuantiti y byk..huhu..

then..time tu..baru la uols nk tnye mak uols..ubt ape y uols tu mkn..konpem2 uols akan kne mrh sbb pkai rembat je mkn ubt tu..

in my view..nasib la sempat dikesan perbuatan itu..kalo x..mau kong org itu..huhu..selamat tinggal la dunia pada nya..xsempat nk taubat kot..ish3...
sekian..

p/s : this story is true..

0 comments: